4 OLIKA
Vardagsliv

Ni vet den där känslan när man tittar in i garderoben och inser att man inte har någonting att ha på sig. När det bara hänger en massa meningslösa plagg som ändå inte passar. Lite så kände jag i fredags. Det jag först tänkte ha på mig var en jätte fin blommig playsuit som jag inte har haft tillfälle att ha på mig tidigare (prislappen sitter tom. kvar) men det slutade med att jag böt om i sista sekund. Istället fick det bli en vit klänning från French Conection. På grund av det kyliga vädret såg man aldrig min klänning som var under tjocktröjan jag hade över. 


Måns fick stanna hemma under kvällen för att slippa bli stressad av allt folk och den höga musiken och för varje gång jag gick ut med honom åkte ett nytt plagg på. Det slutade med totalt fyra ombyten under kvällens gång och mina vänner jämförde mig med en programvärd som gör ett ombyte inför varje nytt framträdande. 


 Suss

Hih, Du e så rolig. Men det spelar knappt nån roll vad du har på dig, Du e tamejfan snygg i allt, Du skulle tom passa i en potatissäck och ändå se bli kanonsnygg!

Svar: Haha men vad gullig du är hjärtat! Puss
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?