C A S U A L
Vardagsliv

Såhär såg jag ut idag. Converse - byxor från Belle - linne från Thailand - solglasögon och skinnjacka från salt. En outfit jag kommer att bo i.

Redan klockan tio i morse begav sig jag och mini till jakobsberg och hem till Izabella. För två veckor sedan fick hon en liten son som är såå söt. Han föddes i vecka 38 och är pytteliten bredvid Theodor. Nu är T väldigt lång men det blir så tydligt hur fort dom växer och hur mycket det faktiskt är som händer på bara några veckor. Vi tog en mysig promenad till Säby och sen gick vi en sväng i jakobsberg centrum. Jag fyndade lite nytt till Theodors sommargarderob. 
När det var dags att åka hem mötte jag Michaela för att spendera eftermiddagen på Johnnes baksida med våra små. Där stannade jag och förberedde kvällens grillning som Daniel sen tog över. En godispåse (inte alls i min smak) senare ligger vi nu i sängen alla fyra redo för morgondagen. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?