Räknas nachochips som chips?
Vardagsliv

Som jag tidigare skrev försöker vi undvika snacks och småätande på vardagar. Hittills har det gått förvånandsvärt bra men det har iofs bara gått tre dagar. Däremot börjar suget efter att knapra på något smyga sig på. Jag vet att jag inte borde och jag kommer inte vika mig men jag måste ändå fråga, räknas nachochips som chips? Har ni några tips på hur jag ska bli av med mitt coca-cola sug? Finns det något nyttigt alternativ att äta på kvällarna? Alla tips är välkomna. 




 Mathilda

Cola cero (0 kalorier och smakar nästan som vanlig cola när man druckit det ett tag) 👌



URL:


 Idas beauty ~ nybliven mamma till Filippa ♡

Frozen yoghurt! :D du kan antingen frysa vanlig yoghurt (med smak om du vill) i en glassmaskin eller så tar du 200g Frysta bär, 1/2dl Naturell yoghurt 1msk Flytande honung, Mixa ihop alla ingredienser med stavmixer :)

Svar: Åå vilket bra tips vännen! Det ska jag prova :) Jag förstår inte varför jag fått sånt sug efter Coca-cola haha! Puss
Sandra



URL: http://idasbeauty.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?