Resultat
Vardagsliv

I torsdags var jag i Bromma Blocks och färgade mitt hår hos Linnea som går frisörlinjens andra år på gymnasiet. Hon praktiserar på Nikitia och där jobbar Lisette som i vanliga fall är den enda som får färga mitt hår då ingen annan vet vilken askig färg jag vill ha. Mitt hår har en tendens att alltid bli gul/orange trots frisörbesök. Linnea gjorde ett fantastiskt jobb och jag kommer definitivt färga hos henne igen när Lisette inte har tid. 

Före

Efter

Efter fem timmar i frisörstolen fick hon till precis den nyans jag var ute efter. Tänk att jag alltid färgar askgrå men det slutar alltid som på den översta bilden efter ca två månader. Den här gången köpte jag med mig en färgbomb hem som jag kommer att använda en gång varannan vecka för att behålla önskad nyans.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?