Tyck till om Babybjörn
Vardagsliv


Babybjörnen har verkligen varit till stor hjälp för oss. Den passar inte alla familjer men om du är osäker prova. Det finns många som säljer sina selen på blocket för en billig peng då barnen blivit för stora. Jag själv har den alltid med mig under vagnen och många gånger har den varit en räddare i nöden. Dessutom är det väldigt mysigt att ha bebis tätt intill trots att händerna är fulla. Theodor somnar oftast i babybjörnen men desto äldre han blir desto mer kommer han att vilja se och då är det perfekt med en bb som han kan sitta framåtvänd i. 


 Robex Lundgren

åh vilket fint barn



URL: http://ghgumman.blogg.se/


 Emma

Åh söt!



URL: http://helloinspo.blogg.se


 Michaela

Jag har en babybjörn babycarrier WE till min dotter som är 2 månader, den är jättebra och har bra stöd för nacken också... en nackdel är att hon inte kommer kunna sitta framåtvänd i den, men det spelar kanske inte så stor roll... kika gärna in på min instagram: michaelatollin ;)

Svar: Det är så skönt att han gillar att sitta i bärselet. Så fort jag sätter honom där blir han nöjd men nu börjar han bli lite tung känner jag :) Kram
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?