Skolavslutning
Vardagsliv

God morgon vänner, 
Tror ni vi får en lika fin sommardag idag som igår? Jag ska på mina småsyskon och kusiners skolavslutning och hoppas värmen är med oss. Långklänningen är på och jag ska alldeles strax klä på Theodor. Det är något som jag fortfarande kan tycka är lite svårt, att välja rätt kläder till honom för dagen. Det får inte vara för varmt men inte heller för kallt samtidigt som jag vill att han ska vara skyddad från solen. Tur att han mestadels ligger i vagnen och kan sprattla i bara blöja om det blir utomlandsvärme. 
När det kommer till skolavslutningar (och alla andra tillställningar för den delen) är jag så känslosam. Det går inte att hejda tårarna när barnen sjunger till Idas sommarvisa i sina fina kläder.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?