04.00
Min första graviditet

I fem hela timmar fick jag sova i natt. Jag vet inte om det beror på en livlig & bökig bebis eller den där konstiga ihållande känslan i magen. Vid halv fyra vaknade jag för att gå på toaletten (i vanlig ordning) och märkte då att bebis var vaken och inte hade några som helst planer på att somna om. När jag sen låg där och vred och vände på mig i hopp om att få sova i några timmar till kände jag den där konstiga "smärtan". Det var inte som mensvärk utan mer som att hela magen var öm inifrån och det påminde nästan om håll. Ibland blev den starkare och ibland kändes den knappt men den var fortfarande där. Tydligast märkte jag av den när jag bytte position eller ställde mig upp och det kändes även i ryggen. Jag märker även att jag blivit täppt i näsan under natten..Kanske påväg att bli förkyld igen :( Nu har jag legat i badet sen fyra och jag tvivlar på att jag kommer få sova mer idag. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?