07/03/14
Vardagsliv

Så var det fredag igen kära vänner! Känns väldigt välbehövligt även för mig. Det börjar bli dags för mig att dra ner lite på tempot och njuta av min ledighet, eller inte! Jag älskar när det händer saker runtomkring mig men ibland blir det som bara skulle vara en mysig dag till en väldigt stressig dag. Jag försöker klämma in så mycket som möjligt på en och samma dag för att dagarna ska flyga förbi, och det gör dom. Jag har till och med blivit tvungen att börja skriva en veckoplanerare för gravidhjärna+hundra saker att hålla reda på=pannkaka. 
Anyways, idag började jag dagen med ett varmt bad och frukost. Tog en kort promenad med hundarna (jag går ut med dom var för sig nu så att jag ska kunna lägga all fokus på Måns när det är hans tur) och sen åkte jag till Sundbyberg och lämnade Tonic för helgen. Nästa vecka är sista veckan jag ska passa honom för sen kommer hans "riktiga" dagmatte tillbaka. Efter Sundbyberg åkte jag till Bauhaus och köpte olika sprayfärger som jag ska spraya våra "kub" hyllor till bebis rum och sen åkte jag till Ikea och köpte garderobsinredning. 
 
Nu sitter jag vrålhungrig med en hickandes liten i magen och väntar på att Daniels mamma och pappa ska komma på middag. Jag har varit och köpt sushi och thaimat ;).
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?