Avicii
Vardagsliv

Idag skulle jag egentligen varit på Avicii med Isabell men eftersom att jag nu är höggravid (det känns så konstigt och overkligt att skriva/säga det haha) så bestämde jag mig för att stanna hemma. Victoria fick min biljett då vi hade ståplatsbiljetter och på en sån konsert vill man kunna dansa och eventuellt ta ett glas eller två. Jag skulle känna mig självisk om jag gick för när biljetterna bokades visste inte Isabell att jag var gravid, hon köpte dom som en liten överraskning, min underbara vän ♡
Istället har jag gjort nytta här hemma och målat i barnrummet och i morgon blir det en vända till med mamma. Jag längtar så tills det är klart och vi kan börja inreda!


En sån här liten virkad kanin är beställd och förhoppningsvis snart påväg hem till oss. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?