Backstugan
Vardagsliv

I morse var det bara att kamma igenom håret och sätta sig i bilen för att skjutsa Daniel till jobbet (Läs klockan 06.40). Dom dagarna jag behöver bilen och Daniel inte kan åka med någon kollega måste jag skjutsa honom för att få hem bilen igen. Men det är det värt när jag har många ärenden som jag hade idag. Redan klockan 07 stod jag med arbetsbyxorna på och penseln i högsta hugg. Jag målade fönstret i litens rum, väggarna där vi spacklat om & städade hela rummet. Jag ville hinna klart innan Daniel kom hem så att han kunde fortsätta med det han skulle göra. Idag hade jag också bestämt lunchträff med några kollegor på Backstugan. En otroligt mysig och bra restaurang som ligger i filmstaden i Sundbyberg, rekommenderar starkt för er som gillar husmanskost. På sommaren är det särskillt mysigt att sitta ute på deras uteservering och luncha men det brukar vara rätt mycket folk runt lunchtid. Efter lunchen åkte jag och hämtade Tonic för sista veckan. Det känns nästan lite sorligt, vi har liksom blivit vana att ha en bamse i sängen som tar upp större plats än oss :)
Klockan 13.15 hade jag tid hos BM (jag berättar hur det gick i ett annat inlägg) så jag passade på att hälsa på min partner in crime med semlor. Jag hade inte ätit en enda semla trots att semmeldagen så det var klart att vi skulle tjocka oss medan vi pratade strunt. Nu sitter vi bänkade i soffan framför Breaking Bad efter en promenad till Coop. 
 
En gammal bild från när vi firade mamma på Engelen för ca ett år sen. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?