Dagens BM besök
Min första graviditet

Innan dagens besök hos barnmorskan hade jag höga förhoppningar och tack & lov gick allt precis som jag hade hoppats. Vi började med att prata lite (vilket oftast går ganska fort eftersom att jag mår så pass bra som jag gör) och sen var det dags att lyssna på litens hjärtljud och den här gången slog hjärtat 152 fantastiska slag i minuten. BM bekräftade det jag under dom senaste dagarna har misstänkt. Bebis är nu fixerad och huvudet är inte längre ruckbart (v.33+2). Det är ett väldans tryck nedåt och jag känner mig numera kissnödig dygnet runt. Det känndes väldigt bra att få höra att vår bebis ligger rätt och är redo att möta världen. Längtan är obeskrivlig ♡ BM trodde att vi skulle slippa gå över tiden då vi ligger helt perfekt på kurvan och mina värden har sett bra ut genom hela graviditeten, men man vet aldrig. Hon är så söt min barnmorska! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?