En fantastisk gårdag
Vardagsliv

Mina tankar var någon helt annanstans än på bloggen igår. Stockholm bjöd ännu en dag på ett fantastiskt väder och jag spenderade den ute. Tror jag gick en mil totalt ;). Jag började dagen med en dunder frukost hemma hos Isabell och sen åkte vi hem till mig för att gå ut med hundarna. Vi blev snabbt rastlösa och tog en promenad upp till centrum och åt en god lunch på GC. Linn kom förbi och höll oss sällskap till kaffet. Vid halv två var vi tvugna att röra på oss igen då Isabell skulle hämta Melody på dagis. Emma mötte upp oss i centrum och strax därefter mötte vi Maria. När vi kommit halvvägs kom Victoria och Linda gåendes och vips var vi fyra mammor och två blivande som stod och pladdrade. Isabells klocka gick fel så hon fick i panik skjuts av Linda till dagiset medan jag, Emma & Maria gick hem till Emma och tog en fika. Smoothie, kaffe och bebisprat :D
 
 
Efter någon timme var jag tvungen att röra mig hemåt till hundarna och göra mig i ordning för kvällens festligheter. Therese hade sin studentskiva igår med tema glamour. Skivan hölls på "Ett ställe" och vi åt en god tvårättersmiddag men blev inte så långvariga. Daniel skulle upp och jobba och jag var trött så vi åkte hem efter middagen. Klänningen jag hade på mig är Lisettes men tyvärr tog jag aldrig någon helkroppsbild. 
 
 

Nu ska jag ta vara på dagen och åka till Jakobsberg för att ta en långpromenad med Izabella. Tonic får följa med då Måns är med Daniel på jobbet idag. Passa på att njuta av solen idag för till helgen ska vi få ett bakslag..





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?