11/03/14
Vardagsliv

Då var tisdagen i full gång och om bara en liten stund ska jag och Måns åka iväg till Danderyd och till vårt andra besök hos hundpsykologen. Jag håller er uppdaterade om hur dagens möte gick. Sen tänkte jag åka och handla för att ge mig på ett storkok, kycklingwok med nudlar. Vi är jätte dåliga på att planera in veckans måltider och det blir oftast att vi lagar det vi är sugna på och måste därför åka och småhandla hela tiden. Färdiga matlådor i frysen underlättar nog en hel tid och vi slipper äta ute :)
Ikväll ska Mathilda komma hit och vi ska äta en god middag och ta igen för den tid vi inte har setts. Förut träffades vi flera gånger i veckan (men då bodde vi väldigt nära varandra) och nu har vi bara träffats två gånger (?) under hela graviditeten. Jag bor i Kungsängen och hon på Kungsholmen så det är en bit. Det ska iaf bli väldigt roligt att få se min pingla igen. 
 
Ha en bra dag, PUSS!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?