Hämta ut paket
Vardagsliv

Hej vänner! :)
Vilket tråkigt väder det har varit idag, ett riktigt bakslag. Men vi deppar inte för det! Igår var jag riktigt hurtig här hemma, jag storstädade & tvättade alla fönster. På något konstigt vis har jag en lista med "måsten" i mitt huvud som jag vill hinna med innan bebis kommer såsom att tvätta fönster. Jag vill att allt ska vara fint och i sin ordning, jo jag vet att jag är knäpp haha :). Redan vid åtta låg vi i sängen och jag somnade strax därefter.
Idag vaknade jag upp med en väldigt ond hals och en öm kropp..hoppas bara jag inte blir sjuk. Jag åkte hem till Johanna runt 12 för att catcha upp och äta en nyttig och god sallad. När jag väl har börjat äta kan jag typ inte sluta, jag sitter och plockar i maten hela tiden om den står framme haha. Jätte mysigt att träffa min fina vän 
Nu är jag hemkommen och sitter andas ut i soffan. Jag åkte förbi ICA för att hämta ut ett efterlängtat paket på posten (jag lägger upp bilder lite senare, gud vad nöjd jag är) och handla hem lite mat. Lite skulle det vara men mycket blev det så jag har fått gå flera vändor till bilen för att få med mig allt. 
 
Min fina mjölkkanna kom till användning efter att jag och Lisette handlade på plantagen i helgen. Visst blev det gulligt?
 
Och idag låg äntligen mitt & Jennys kakfatshandtag i brevlådan så nu kan vi göra våra egna kakfat. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?