Lätt som en plätt ♡
Vardagsliv

Dagen till ära tänkte jag ta hemmafru uppgiften på allvar och bjuda mitt hjärta på plättar till frukost. Vi fick även sällskap av Chriztian och nu står dom båda och jobbar i barnrummet medan jag myser i soffan, härligt när det händer grejer.


Vi fick den här fina plättpannan av Sabina i inflyttningspresent.
Här var tanken att ni skulle få en bild på den fina uppläggningen med jordgubbar & sylt men jag hann äta upp allt på tallriken innan jag kom på det haha. 

Igår hade vi en riktig slapparfredag. När Daniel kom hem från jobbet fixade han det han kunde fixa i barnrummet och sen tog vi en mysig promenad. Lövbiffsgryta stod på matschemat och om jag får säga det själv var det bland den godaste gryta jag ätit. Mätta och belåtna kunde vi ändå inte motstå chipsen så lagom till Let's Dance åkte dom fram =)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?