På äventyr
Vardagsliv

Idag har jag & Jenny verkligen hunnit med massor. Måns fick vara med Daniel på jobbet (jag vill inte att han ska behöva vara hemma själv i onödan) så Jenny hämtade upp mig redan vid halv tio. Vi åkte först till Vällingby centrum och gick igenom alla inrednings butiker, jag fick verkligen kämpa för att hålla i plånboken medan Jenny köpte en hel del. Efter Vällingby åkte vi till stinsen & IKEA för att sen åka hem till Jenny och äta en god lunch. Falukorv och stuvade makaroner har nog aldrig smakat så bra, min mage skrek efter mat! 
Vid fyra skjutsade hon hem mig och vips så var det vinter ute?! Vad hände liksom. 
Jag och Måns har precis varit ute på sista kvällsrundan och han var helt överlycklig och skuttade omkring i snön. Tills slutet av promenaden..han kollade på mig som om jag vore dum i huvudet och undrade när jag skulle lyfta upp honom..när det är snö ute blir Måns till en snögubbe. Dumma snö som gör så att min hund inte kan springa och leka! 





 Anonym

Haha vilken sötboll han är 😍



URL: http://jeennylundqvist.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?