Väntar på läkaren
Vardagsliv

Då var det dags igen, håll tummar och tår för att min tid på mvc finns kvar och att jag får träffa läkaren. Det är en sån liten struntsak som måste rättas till att känns löjligt att inte kunna ta det över telefon. Men nu är jag här för att ställa saker tillrätta ツ Barnmorskan klämde in mig 9.50 men hon sa att jag kunde behöva vänta en liten stund för att hon gjorde en fuling, hon dubbelbokade mig. 

Idag ska jag träffa hundpsykologen Anna Ögren på hennes kontor i Danderyd. Idag kommer vi mest att prata om det teoretiska för att jag ska kunna få en inblick i varför Måns är så stressad och beter sig som han gör osv och hur jag i min tur ska bete mig. Dom två andra träffarna (som vi kommer att boka in i dag) kommer att vara mer praktiska. 


 Emilie

Du får berätta mer sen om hur det går och om coachen :) min nakenfis skäller också på andra hundar och hsr sig... Kan behöva få bukt på henne med :D Sä



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?