Att ge sig ut
Vardagsliv

På grund av komplikationerna efter förlossningen har jag tillbringat mestadelen av tiden inne. Det har kännts tufft till och från eftersom att jag lätt blir rastlös. Kroppen har fått återhämta sig och jag har sakta men säkert känt mig bättre rent fysiskt. Psykiskt kunde jag inte må bättre och det är just det som gör det hela lite jobbigare. Svanskotan ömmar något mindre (peppar peppar) och igår tog jag min andra lite längre promenad med barnvagnen. Jag undviker att åka bil i den mån det går och det gick förvånandsvärt bra att gå. Jag såg inte ut som quasimodo om ni förstår haha. Vi gick fram och tillbaka till Coop för att handla fika inför gårdagens besök. 
Min barndomsvän Evangelina kom över och även hon ska bli mamma. I oktober väntas hon och Tobias få tillökning. Vi har känt varandra sen dag ett så det är extra roligt att vi kommer ha barn födda samma år. Mamma, Jenny, Peter & Jonathan kom också förbi och mumsade bullar, åt kladdkaka och bebisgosade. 










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?