Californication
Vardagsliv

Jag är säker på att jag har berättat det förut, jag är verkligen usel på att följa serier. Som när vi kollade på lost men slutade med fem avsnitt kvar. Vem gör så liksom. Jag tänker fortfarande på hur det kan ha slutat men är för lat för att kolla. När jag är hemma om dagarna och inte orkar så mycket annat än att ligga på soffan kollar jag alltid på tv och ni vet lika väl som jag att det inte går några bra program på förmiddagen. Det är mest matlagningsprogram och Tv Shop. Daniel skrattar alltid åt mig och undrar hur jag kan ligga och kolla på det när vi har netflix. Det undrar jag med. Nu har jag iaf börjat kolla på californication och det finns inga bra svar till varför jag inte kollat på den serien tidigare. 
Theodor sover just nu djup på mitt bröst och jag passar på att bränna av några avsnitt. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?