Du & jag.
Theodor 0-3mån

Idag började Daniel arbeta efter snart tre veckor hemma (långledigt vid påsk). Igår kväll innan vi gick och la oss var jag lite smått nervös inför dagen och att vara hemma själv med bebis. Hur ska jag kunna ta en dusch, laga lunch eller gå på toaletten. Dessa tankar var som bortblåsta när vi i morse bebisgosade i sängen framför Nyhetsmorgon och åt en lång frukost i soffan. T har visat sin bästa sida och har varit riktigt snäll. Jag måste erkänna att bland det första jag gjorde i morse när Daniel åkt hemifrån var att skicka ett sms om hur lycklig jag är. Glädjetårarna tycks aldrig ta slut ♡
Att åka buss för första gången (till vårdcentralen) var inte heller några problem. Det är nu först på kvällen som han är lite kinkig. Han vill gärna ligga i famnen och uppskattar inte om vi lägger ifrån oss honom. 





 J

Fina :)



URL:


 EmelieA

Underbara ni! Längtar till vi ses <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?