Eftermiddagsbesök
Vardagsliv

Mina kusiner Mimmi & Filippa med Theodor.
Mimmi & Theo.

Filippa & Theo. 

Min fina farmor, Theodors gammelfarmor.
Min farbror & Theodor.

Efter besöket hos frisören, jag blev så nöjd över resultatet, åkte vi raka vägen hem och lyckades dessvärre tajma in en olycka nästan framme och hamnade i kö. På E18 Kungsängen avfarten hade en husbil med en kopplad båt exploderat och när vi väl rullade förbi fanns det inte mycket mer än skelett kvar av både bilen och båten. Det var polisbilar och brandbilar på plats och ett äldre par stod och såg på hur deras ägodelar brann upp. En väldigt sorglig syn. Medan vi satt i kö kom min farmor, farbror och mina kusiner hem till oss. Daniel stod för kaffet och fikat tills vi kom hem och kunde delta. Dom hade med sig fina presenter till T och bebisgosade i massor. Efter någon timme kom mamma, moster och Jenny för att få sin dos av bebis och även dom hade med sig presenter. Theodor fick bland annat en flytväst så nu är vi redo för en sommar ute till havs. 

Bild tagen precis när dom lyckats släcka branden. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?