Flowers
Vardagsliv

God morgon vänner.
Natten har varit kämpig på grund av svanskotan. Jag vaknade runt tolv av att det värkte något förfärligt. Hela högra skinkan gjorde ont och ingen sovställning fungerade. Jag var tvungen att gå upp och gå, ta smärtstillande & ta en dusch. Inget hjälpte och tillslut låg hela familjen vaken. Jag visste att det var att ta sig vatten över huvudet när jag skrev att svanskotan kändes bättre igår. Nu känns det iaf lite skönare och tur är väl det för om en timme ska vi till familjerätten och skriva på faderskapspapper. 

Att ha fått en ny familjemedlem har inneburit många besök av både vänner och familj. Vi har blivit alldeles för bortskämda med presenter till T och blommor. Igår blev vi överraskade med ett blombud från mina gymnasieklasskamrater som jag inte träffat på en evighet. En gest som värmde mitt mammahjärta ♡.








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?