Morsdag
Vardagsliv

Idag är det morsdag och min allra första där jag blev uppvaktad. Det känns fortfarande overkligt att kalla mig själv mamma. Daniel tog Theodor på en promenad i morse så att jag fick sova ut och kom hem med en stor bukett rosor, en nöjd bebis och en ny kamera. Helt underbar är han. När vi låg på sjukhus smet han iväg för att köpa den och han både tänkte på mitt favorit märke (samsung) och att det ska vara lätt att föra över bilderna. Därför blev det en med wi-fi så förvänta er fina bilder här framöver. 
Efter frukost var det min tur att uppvakta den finaste mamma av dom alla, min egen mamma. Grattis på morsdag världens starkaste kvinna. Vi träffades över lunch i jakobsberg och delade många skratt. Min mamma är inte bara en mamma för mig, hon är min bästa vän som jag alltid har vid min sida. 

Det är tack vare dig jag får vara med och bli firad denna dag. 


 Me & My 6 Baby Dolls

Men vilken sötnos! Hopaas ni mår bra? Kram!



URL: http://mybabydolls.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?