Som en mango
Theodors förlossning / Efter förlossningen

Jag vill börja med att tacka alla er fantastiska människor som har skrivit både här, smsat och ringt för att önska mig lycka till. Operationen gick bra men den gick inte riktigt till som det var tänkt. Men återigen allt gick bra och det är huvudsaken. Hematomet gick att jämföra med en mangos storlek enligt doktorerna. Det dom då gjorde igår var att gå in den nedre vägen och skar upp hematomet och tömde det på blod. Närmare 3 dl fick dom ut. Läkarna som har tagit hand om mig under den här processen och följt upp min situation ska verkligen ha en guldstjärna i kanten. Det är inte ofta jag känner så efter x antal sjukhusbesök men jag är mer än nöjd. Hur känns det efter operationen då, det känns som att ett tryck har lättat och framförallt kring svanskotan. Jag är fortfarande öm och svullen men det kommer jag att vara i ca en vecka och det på grund av operationen. Jag har inte hunnit känna efter så mycket men vi tänkte gå ut i det fina vädret och då hoppas jag på stor skillnad.

Eftersom att jag fastade innan operationen igår åkte Daniel iväg direkt efter och köpte sushi.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?