Bloggfri helg.
Vardagsliv

Bloggen har hamnat åt sidan i helgen men ack så roligt jag haft. Och vilken F R U K T A N S V Ä R D (!!) bakfylla jag fått känna på. Den värsta någonsin. Men så länge det var värt det spelar det ingen roll. Födelsedagsfirande och inflyttningsfest plus utgång i fredags och födelsedags samt gesällfirande (som jag var nykter på) i lördags. Denna mamma har fått känna på livet som partyprisse igen. INGET FÖR MIG. Min kropp och psyke klarar nog inte mer än en stor fest / år. 

Nu ska jag äta en fet pastagratäng och dricka ett stort glas cola framför reprisen till bigbrother. I morgon kommer helgens bravader upp i ett inlägg.





 Idas beauty - LOPPI:s skönhetsexpert & nybliven mamma

Världens finaste Sandra! ❤️

Svar: Men alltså tack världens finaste Ida! Du är så go rakt igenom ❤️
Sandra



URL: http://blogg.loppi.se/idasbeauty





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?