Höjden av tacksamhet
Vardagsliv

Efter några riktigt tuffa nätter från bebis sida tog han igen det mesta inatt. Endast TVÅ gånger har han vaknat för mat och somnade sedan snällt om. Okej vid 04 snåret fick jag vagga och hjälpa honom på rätt banor då Theodor trodde att det var morgon och var redo för lek. Det var inte den här mamman kan jag lova. Inte nog med den efterlängtade sömn jag fick, Daniel tog ett bad med Theodor när han vaknade vid 05. Jag fick sova enda fram till halv sju när Daniel var tvungen att åka till jobbet och då behövdes bara lite gröt innan mini somnade om till nio. 

Jag känner sån tacksamhet över att Daniel såg hur mycket jag behövde få vila och tog eget (underbart) initiativ. Föräldraskap handlar mycket om att hjälpas åt och stötta varandra, bytas av och glädjas tillsammans. Men det är svårt. Vi jobbar fortfarande på det.





 Anonym

Ni är så fina tillsammans!❤️



URL: http://blogg.loppi.se/idasbeauty





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?