Imun mot koffein
Vardagsliv

G o d m o r g o n ♡ Jag har sovit otroligt gott inatt med endas två uppvak från bebis sida. Det går framåt med nattsömnen och för en gång skull känner jag mig utvilad. Daniel har tagit Theodor både i morse och igår morse så att jag har fått sova ut. Så småningom ska jag inom kort även sluta nattamma och ge honom ersättning ist. Jag tror att det finns en chans att när jag ammar Theodor somnar han innan han hunnit få i sig tillräckligt och därför vaknar fler gånger. Det lär vi märka. 

Igår var vi hemma strax innan tolv och vi alla somnade på studs. Efter den mysiga middagen hamnade jag i matkoma deluxe och drack X antal glas cola för att bli människa igen. Koffein verkar inte bita på mig. Jag blir inte piggare av varken kaffe, cola eller redbull, det måste sitta väldigt mycket psykiskt?
Vi har inga planer för dagen vilket känns SÅ skönt. Jag ska alldeles strax kliva upp och duka fram frukost medan killarna får sova vidare en stund till. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?