Läkarkontroll
Theodor 3mån-7mån

Bombar mamma med pussar.

Jag måste erkänna att jag var nervös inför Theodors sexmånaderskontroll idag. Jag har alltid ett speciellt pirr i magen när vi ska till bvc men det är något med läkare som gör mig extra nervös. Inte minst när dom ska "utvärdera" min son och hans utveckling. Lätt som en plätt blev vi mycket väl godkända och han tog både barnmorskan och läkaren med storm. Vikten som börjat plana ut något hade fått en ny spurt och på bara en månad har Theodor gått upp 1 kilo. Han väger numera 9250 gram och är 71 centimeter lång. Jag tror att vikten stannade upp lite precis innan förra besöket på grund av förkylningen han bar. Dessutom rör han på sig väldans mycket mer nu än när han var i "grönsaksstadiet". Allt är i sin ordning och det är vi tacksamma över! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?