Ovillkorlig
Vardagsliv

Att träffa en alldeles perfekt skapt bebis bara sex dagar gammal får mina äggstockar att skrika. Tänk att Theodor faktiskt var sådär liten för bara sex månader sedan. Det blir mer påtagliga att mitt lilla hjärta börjar bli stor när Theodor satt bredvid (mini)Theodor. För var dag som går tar du ett nytt kliv i utvecklingen och kärleken växer sig starkare (hur det nu är möjligt). Hur ska jag någonsin kunna älska någon som jag älskar dig. Kärleken är ovillkorlig, den är absolut.



 Idas beauty - LOPPI:s skönhetsexpert & nybliven mamma

Men guuuud vad liten!! ♡



URL: http://blogg.loppi.se/idasbeauty


 Sara ~ Candis

Amen nuttis då. Vår son är snart 7 månader och det känns helt sjuuukt att han varit så liten och pluppig. Och som du säger, hur ska man någonsin kunna älska någon som man älskar sitt barn??? <3

Svar: Tänk när det är dags för ett syskon, om vi nu har den turen! Det känns som om att Theodor alltid kommer att vara min nummer 1 liksom :) <3
Sandra



URL: http://candis.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?