Bloggar jag läser
Vardagsliv

På begäran tänkte jag länka mina topp fem bloggar. Som ni kanske redan anar är det främst mammabloggar jag läser men också en del inredningsbloggar. 
 
Idas beauty -
Ida är en kär vän till mig som driver bloggen Idas beauty. Det är en av mina favoritbloggar där du kan följa med i en vardag bland bajsblöjor och spännande events. Ida bloggar om dom senaste skönhetsprodukterna och om hennes ljuvliga dotter Filippa. 
 
Anna Kubel -
Anna skriver om sin vardag som nybliven mamma till Hollie, bröllopstankar och inspirerande träning. Hon tar fantastiska bilder och visar upp en inredning att avundas på. Anna hade samma bf datum som mig och jag började följa henne som höggravid. Vi båda fick våra bebisar fyra dagar före bf och fick en komplikation efter förlossningen. Hon är en jordnära tjej lätt att relatera till.
 
Emilie - (dock är bloggen privat) 
En härlig blogg att följa för den som gillar stilren läsning och bebisprat. Även Emilie skriver om sitt liv som nyblien mamma. Hon upplevs som en "normal" tjej med "normala" vardagsbekymmer och förskönar inte allt hon skriver. Jag älskar när bloggar känns äkta och här har vi en äkta blogg.
 
Josefin Knave -
Josefin är frilansjournalist, mamma och sambo. Efter att ha läst hennes blogg en gång var jag fast. Här är vi öppna om det mesta och allt är inte bara rosa moln. Josefin skriver på ett sätt som får en att vilja läsa mer, och mer. In och läs!
 
Designbymirelle - 
En favorit blogg när det kommer till inredning och DIY. Mirelle har ett otroligt varmt hjärta och är mån om alla sina följare. På hennes blogg får du dagligen DIY tips och inspirerande pepp. Det behöver inte kosta en förmögenhet för att piffa upp i hemmet.
 
Länka gärna era favoritbloggar, kram.
 


 Emilie

Men vad roligt att du tycker om bloggen! Glad jag blir :)

Mina favoritbloggar är din blogg, Anna Kubel's och Alexandras! Hon bloggar på fames.se/phose om skönhet, inredning & inspiration och så är hon gravid!



URL: http://emilies.blo.gg


 Nathalie

Åh, älskar Josefin knaves! Så himla rolig och lättsam blogg!



URL:


 Anna kubel

Men åh tack för dom fina orden! Så roligt att träffa er idag😘



URL: http://Annakubel.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?