Hemmakväll
Vardagsliv

Vi ligger med den stora godisskålen i soffan och går igenom repriser från veckan som varit. Att vi har fått en pensionärsstämpel är fullt förståeligt då persiennerna vanligtvis åker ned vid 21 på vardagar och gärna tidigare på helger för att ta igen förlorad sömn. Nu är vi uppe på övertid haha. 
Än så länge är paradise hotel favoritprogrammet men big brother börjar knappa in. 

(Här skulle det i själva verket vara en bild på vår stora godisskål från hemmakväll men nu efter den nya iPhone uppdateringen med iOS8 kan jag inte ladda upp bilder via mobilen. Att mobilblogga är en viktig del för att hålla bloggen uppdaterad. Någon som vet något om detta?) 


 Isabel

Åh jag har samma problem som du! Så jag måste sätta mig vid datan varje gång.. Hojta om du finner någon lösning :)

Svar: Jag mailade till blogg.se och deras tekniker jobbar på problemer :) Kram
Sandra



URL: http://halldinisabel.blogg.se


 Jannica

När du öppnar för att skriva ett nytt inlägg så sitter ju en kamerasymbol i högra hörnet, man får försöka klicka på den lite försiktigt så går det att ladda upp bilder! :)

Svar: Det har jag upptäckt men då kan man bara få en bild i inlägget? Jag mailade till blogg.se och deras tekniker jobbar på problemet iaf :) Kram
Sandra



URL: http://barajannica.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?