Inspirations svacka
Vardagsliv

Igår efter middagen hade jag lite ärenden att uträtta och tog bilen till Kista galleria. Jenny följde med och vi sprang runt i två timmar i jakt på diverse varor. Det bådar aldrig gott när man vet precis vad man vill ha och hur det ska se ut men efter mycket om och men och några byten kunde vi nöjda åka därifrån. 

Tanken var att jag skulle blogga innan jag åkte iväg men det blev alldeles för stressigt och jag bestämde mig för att blogga det sista jag gjorde innan natten. Lättare sagt än gjort och efter att ha kollat på Big Brother som den reality-serie torsk jag är gick ögonen i kors och älsklings famn lockade snäppet mer. Jag är nog inne i en inspirations svacka och har tappat suget på att just blogga. Vad vill ni fina läsare läsa mer om i bloggen? 




 Anonym

Hej! Jag vill gärna läsa mer om Theodor och hans utveckling. Massa bilder också. :D

Svar: Vad roligt att du vill läsa om Theodors utveckling! Det kan jag absolut skriva mer om :)
Sandra



URL:


 Anonym

Mycket vardagsbilder.
Mer bilder på de du shoppar.

Svar: Då ska jag försöka bli bättre på att lägga upp vardags/shoppingbilder :)
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?