Underbara morgon
Theodor 3mån-7mån

Theodor har börjat sova liiite bättre om nätterna nu (peppar, peppar) och i morse kände jag mig för första gången på länge utvilad. Vi började morgonen med att dra oss i sängen till Nyhetsmorgon, ta ett bad och äta gröt. Det är mycket som släppt dom senaste dagarna och vi verkar vara påväg ur en jobbig fas. Theodor har börjat förstå det här med maten, tidigare åkte allt ut lika fort som det kom till munnen, sömnen fungerar bättre och han är en nöjdare bebis. Vi ska inte ropa hej än men det bådar gott. 
Jag har påbörjat min sluta amma resa också och hittills känner jag inte av någon mjölkstockning (jag vågar knappt skriva ut det). Jag började med att byta ut 1-2 mål om dagen i två dagar men ivrig som man är valde jag istället att inte amma på dagarna och enbart när han ska sova och på natten. Jag kommer inte att sluta amma helt men jag vill hålla det till nätterna. 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Sussi

Men ååh, Lilla älsklingen. :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?