1 års kontroll
Theodor 10mån-1år

 
Idag har jag och Theodor hängt på mvc/bvc halva dagen. Jag har gjort min första cellprovtagning på mvc, som för övrigt inte alls gjorde ont (missa inte er tid, det kan vara avgörande!), och Theodor har varit på 1 års kontroll. Det känns otroligt märkligt att skriva "1 år" men faktum är att det bara är en vecka kvar till den stora dagen. Numera väger han 11850g och är 80cm lång. Vi fick mycketvälgodkänt på alla punkter och kunde stolt spatsera därifrån. Dock med en ledsen mini person vid min sida. Theodor fick en vaccinspruta i vardera lår. 


 Sara ~ Candis

De sprutorna fick min mini idag. Väntar spänt för att se om det blir någon feber. Han har aldrig reagerat förut, men man vet ju aldrig. De små pluttarna :) <3



URL: http://candis.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?