Anticimex?
Vardagsliv

Jag är så ledsen, eller snarare äcklad! För några dagar sedan upptäckte vi myror i hallen men la inte ned särskillt mycket energi i det. Jag menar, vi bor på nedrebotten vid skogen, har hund och dessutom kan barnvagnen mycket väl ha rullat i ett litet myrbo. Vi dammsög upp myrorna och placerade ut myrdoser som ska ta kål på dessa små varelser (självklart inte inom räckvidd för Theodor och Måns). Idag när vi klev upp såg jag myror överallt. Alltså jag finner inga ord. Det är SÅ äckligt! När en myra kröp på Theodor var jag nära till tårar. Vi fick tipset om att myror inte klarar av kanel så nu har jag hällt ut kanel längst väggar och socklar. Hittills står det 1-0 till människorna hehe. Dela gärna med er om ni sitter inne på något småkrypsdödande husmorsknep innan jag ringer Anticimex.








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?