Fem år tillbaka
Vardagsliv

För fem år sedan idag var studentskivorna i full gång och jag längtade mer än någonsin efter att slå upp portarna och för sista gången springa ut från Upplands-Bro gymnasium. Nedan ser ni bilder från förberedelserna inför min studentskiva. Vi hade tema film och tillsammans med Emelie och Therese gestaltade vi moulin rouge. Tänk vad mycket som hänt på fem år. Jag är inte alls den där partyprinsessan som för allt i världen inte missade en fest, snarare tvärtom. Trots att det nästan jämt är någon tillställning tackar jag oftast nej. Att gå på fest innebär att Theodor inte får vår fulla uppmärksamhet på två dagar. Att vara bakfull och ta hand om en energifull ettåring är inte att föredra.
Tiden som festprisse har gett mig erfarenhet men jag är glad att ha det avbockat från listan. Ett glas vin på en lördagkväll med kära vänner lockar så mycket mer. Eller varför inte ett glas cola framför let's dance. 
 
Känner ni igen mig?
 
 


 Robex Lundgren

finna bilder



URL: http://ghgumman.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?