Inte alltid så perfekt
Vardagsliv

Hej vänner, 
Theodor har i några nätter sovit mellan oss vilket har resulterat i mindre sömn för mig. Det beror dels på att vi vill vara nära honom men det ligger också lathet bakom. Han flänger runt i sömnen och jag kan vakna flera gånger av en liten fot i ansiktet. Trots det känner jag mig utvilad och något rastlös. Den här veckan har varit lugn utan några planer och det märks. 
Mina vänner känner mig som en pedant person men när det kommer till att leka med Theodor åker det mesta fram. Jag försöker jobba på att inte ständigt plocka undan och det i sig är en prövning. Nu har jag precis lagt Theodor för vila och lyckades lämna hans rum orört. Det behöver inte alltid vara perfekt
 
 
 


 Intez

Haha du städade direkt efter bilden, garanterat!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?