Ljuvliga böcker
Vardagsliv

Jag har väntat spänt på denna ljuvliga leverans av Josephine. Idag sågs vi på lunch hemma hos Beatrice och med sig hade hon två presentpåsar och innehållet ser ni nedan. Josephines otroligt duktiga mamma viker böcker och jag är förtrollad av resultatet. 
 
 
 
 
 
 
 
Inte nog med att hon gjorde en bok till Theodor, hon gjorde även en till Theodors fina vän Theodor. 


 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

galet fint

Svar: Visst är dom! Jag är kär :)
Sandra



URL: http://domkallarmighannes.com


 Anonym

❤️❤️❤️ Så fina

Svar: <3 <3 <3
Sandra



URL:


 Caroline

Hej!

Jätte fin verkligen. Går det är beställa en sådan bok?

Svar: Hej, Jag totalt älskar dessa böcker! Dessvärre är det min kompis mamma som sysselsätter sig med detta enbart som en hobby. Men självklart kan jag kolla om hon kan tänkas ta emot beställningar :)
Kram
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?