Mammaträffar
Vardagsliv

Höjdpunkten om dagarna för Theodor är helt klart att leka med sina fina vänner. Detta är något även jag uppskattar trots att jag njuter av varje sekund jag får tillbringa ensam med min skatt. Jag menar, det blir lätt att jag faller in i någon sort familjebubbla där huvudämnet är bajsblöjor, prata bebisspråk och duscha i mån om tid. Att komma iväg för att umgås med andra vuxna innebär att jag förhoppningsvis kammar igenom håret, klär mig i något annat än gårdagens skitiga tröja som ligger slängd på golvet nedanför sängen och samlar på mig ny energi. Trots att vi mestadels pratar barn kan vi faktiskt prata om helgnöjen osv.
Idag hade vi Elin&Saga, Evangelina&Theodor och Louise över på lunch och i morgon ska vi träffa ett annat gäng underbara mammor med barn. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?