RUL
Min andra graviditet

Det var magiskt att få se bebis igen. För mig är det fjärde gången jag hälsar på i magen men varje gång blir jag lika lättad av att se det pickande lilla hjärtat. Idag var det dags för RUL och barnmorskan gick igenom nästintill varenda kroppsdel, allt utan anmärkning. Till sist frågade hon hurvida vi vill ta reda på kön. Eftersom att vi fick fel information gällande kön med Theodor har vi diskuterat mycket fram och tillbaka men beslutet var givet så länge det inte fanns några tvivel hos barnmorskan. Utan tvekan fick vi reda på att Theodor ska bli storebror till en LILLASYSTER. 
Glädjetårarna började rinna och de fortsatte medan jag delade med mig av nyheten till familj och vänner. Klänningarna som inhandlades när Theodor låg i magen kommer att komma till användning trots allt.



 Liza

Vad skönt och veta att allt är som det skall! :)

Grattis till lillasyrran, så roligt med en utav varje! :)

Kram



URL: http://lizacorneer.se/


 Linn

Så mysigt :D vi ska dit på måndag för vårt. Livrädd att något ska vara fel, men hoppas kunna andas ut sen.



URL: http://diamondscharm.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?