Fjärde advent och molvärk
Min andra graviditet, Vardagsliv

Idag stod utomhustemperaturen på 12 grader och detta skall föreställa vinter. Det känns himla märkligt att det är fjärde advent idag och julafton på torsdag. Vi som sett fram emot att åka pulka och bygga snöiglo. Jag och Daniel beslutade oss för att njuta av ett julbord i morgon, bara han och jag.
I helgen har vi fått mycket gjort och jag har säkert städat lägenheten minst tio gånger om. Vinden har rensats och bebiskläderna är numera tvättade och vikta. Dock har jag inte alls hunnit packa bb väskan. Faktum är att jag inte ens vet i vilken väska vi ska packa i.
Det är på tiden att jag tar tag i ovannämnda då jag både igår och idag känt av lite molvärk. Inte mycket men det är där.
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?