Förbereder inför ankomst
Vardagsliv

Idag har det varit fullt ös medvetslös fram tills..nu! Och det känns i kroppen kan jag lova. I morse gjorde jag i ordning tvätthögar med lillasysters yttepytte kläder efter att jag och Theodor i vanlig ordning tagit ett morgonbad som omfattar lek. Det är verkligen något speciellt med att få tvätta dessa första kläder. Jag tvättade även upp Theodors gamla medan jag var sentimental och fällde en tår. Det var verkligen på tiden då vi kliver in i graviditetsvecka 38 (!!) i morgon. När började ni packa bb väskan? För det är nämligen mitt nästa projekt.
Klockan tio befann vi oss på IKEA för att inhandla de sista julklapparna till lilleman och därefter fick vi besök av Jenny, Maximilian, Isabell, Melody och Mason. Vardagsrummet omvandlades till lekrum och idag var det kallt kaffe som fick duga. När jag minst anade det kom kära Linnea med familj över. Linnea har varit i Lissabon i 5 månader och nu är hon äntligen hemma. 
Jag var så uppe i varv efter dagen att jag helt hoppade över middagen. Min kropp fungerar så, mat är lägst prioriterat. 
 
Familjen är precis hemkomna efter en timmes promenad och Theodor somnade bums. Visst är bilderna nedan underbara. Medan jag sorterade lillasysters kläder kom Theodor gåendes med sin lilla hund i pappas fårskinnstofflor (hans egna påhitt). Jag var tvungen att springa efter och fotografera där han stod i sin egen lilla värld. 
 
 
 


 Helene

Härliga bilder :3



URL: http://minttu.blo.gg


 Amanda

Haha, så himla gullig!! :D



URL: http://https://amandasstil.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?