Hair makeover
Skönhet

Det är inte bara hem och hushållssysslor som sköts med extra omsorg och mer noggrannhet nu under senare graviditet. Jag menar, det finns ingen bättre känsla än att komma hem till en välstädad lägenhet och detta vill jag givetvis göra efter en förlossning. Jag ser även till att gå till frisören "en sista gång", jag har en bokad tid för ett nytt set fransar och tar extra långa bad med ansiktsmasker. Detta gjorde jag under de sista veckorna med Theodor i magen och med facit i hand vet jag att det är nu jag ska passa på. Om några veckor är dessa frisörbesök ett evigt pussel att få ihop. 
 
I lördags påbörjade Lisette en STOR hair makeover och vi höll på fram till 01 utan att bli klara. Dagen efter tog det ca tre timmar och efter sammanlagt åtta timmar blekning, toning, nyansering, klippning och en natt med en färgbomb i håret blev resultatet över förväntan. Om inte jag har världens bästa frisör så säg. 
 
 
 
 
 
 


 Malin Thorell - hobbyfotograf

Va fint det blev :)



URL: http://maaliinmaaria.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?