IDAG.
Vardagsliv

Hej vänner, 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan hittills. Theodor är numera friskförklarad och går inte längre på penicillin. Hans humör har varit något utav det bästa de senaste dagarna, så glad och så busig. Vi har som tidigare nämnt valt att ha Theodor hemma från förskolan tills efter nyår för att minimera risken för mer sjukdomar. Dessutom vill jag njuta av att bara få vara han och jag. Snart har vi en till liten och jag vill för allt i världen inte att Theodor ska känna sig utanför eller åsidosatt. Jag vill räcka till för båda mina barn och hoppas det där som alla säger stämmer, att kärleken är oändlig och att man älskar alla sina barn lika villkorslöst. Jag menar, Theodor är liksom det bästa som hänt mig och jag älskar honom mer än livet.
 
Idag började vi dagen med en lång frukost, ett bad med både badkritor och minibilar och sedan tog vi en promenad i vintersolen med moster Jenny och kusin Maximilian som blev dagens häng. Timmarna flög förbi och efter en god lunch, lussefika och mycket bus kom Daniel och hämtade upp oss för att hjälpa mig hem med diverse prylar jag lyckats samla på mig. Rosa pompom från lillasysters babyshower, en tom saftdunk (jag bunkrar upp ett litet skafferi till Theodor nu när han fått upp ögonen för "matlagning"), vagn och hund. Kvällen avslutas i soffan med en skål glass. 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?