Lillasysters babyshower
Min andra graviditet

Jag vet inte vart jag ska börja. Mina fantastiska vänner och min underbara familj gjorde det IGEN! Idag blev jag totalt överraskad med en babyshower för lillasyster. Jag har hela veckan trott att vi skulle hem till min syster på adventsfika och jag hade inte den blekaste aning om vad dem hade i göringen. Efter en promenad för att få Theodor att somna i vagnen gick vi över till Jenny där jag möttes av ett glatt SURPRISE i dörren. Tårarna började rinna precis som dem gjorde när jag blev överraskad med en babyshower för Theodor. Vilka fina människor jag har runt omkring mig och inte minst vilka fina människor mina barn får växa upp med. Jag är rörd till tusen! 
 
Tillsammans hade de bakat otroligt mycket gott och vi blev bortskämda med alldeles för mycket presenter. Vi fick bland annat en babyvakt från Philips Avent, en underbar luftballong som Isabell gjort fylld med blöjor, salvor, kläder, nappar och en nalle, Miffy lampa, fantastiska klänningar och klädesplagg, en rosettavla min fina mamma gjort, söta tossor, en ljuvlig filt, hårband och en klädställning med prinsessliknande galgar. För att inte glömma blöjtårtan! Alltså TACK TACK TACK till alla inblandade. 
 
 
 

 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


 Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad roligt! :)



URL: http://beattriicee.blogg.se/


 Eleonora Adriana ♥

Va kul :)



URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/


 Linn Strömberg

Men ÅHHH vad fint! <3 Förstår att tårarna började rinna, mina ögon blir ju till och med tårögda

Svar: Gulle du!
Sandra



URL: http://cigarettesncush.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?