Mini babyshower
Min andra graviditet, Vardagsliv

Godkväll vänner, 
Hoppas ni haft en fin dag! Jag ville bara kika in och säga hej innan mina ögon går i kors. Idag har jag fått mina fransar fina och blivit bortskämd med en present till lillasyster som länge stått på önskelistan. Bådadera får ni se i morgon. Fina Ida med familj var över på lunch, pulkaåkning och lek i Theodors rum.
 
Jag insåg just att jag inte delat med mig av att jag och lillasyster blivit överraskade med ytterligare en babyshower. Denna gång var det Therese, Emelie och Sara som fixat så fint med en mini babyshower på en av våra tacomiddagar. Helt ovetandes åkte jag till Therese i tron om att äta taco och möttes av ballonger och ett bord uppdukat i rosa. Givetvis åt vi taco då denna tradition inte går att bryta. Världens finaste vänner har jag!
 


 Anna

Är lillasyster redan här..?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?