Nya fransar
Skönhet

Innan Theodor föddes var jag flitig med att fixa fransar, naglar och hår men som småbarnsförälder finns det inte mycket tid över för frisörbesök (ett besök för mig tar ca fem timmar) och långa naglar är inte alldeles för praktiskt med en nyfödd så det hamnade åt sidan. Nu har jag precis fått mitt hår fixat och bästa Camilla tog sig tid att fixa mina fransar inför lillasysters ankomst.
Att vakna upp på morgonen och känna sig fräsch är en fröjd för själen!
 


 Hanna

Ja visst är det lyxigt!
Så skönt att slippa sminka sig det första man gör! Lycka till med eran tjej när förlossningen väl sätter igång ☺️ Vi var beräknade en dag efter och fick våran lillebror igår, på självaste Nyårsafton 💙



URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se


 Anna

Nu är man ju nyfiken på om den lilla kommit..!?



URL:


 Anna

Nu är man ju nyfiken på om den lilla kommit..!?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?