Mammamys
Vardagsliv

Eventet jag länge sett fram emot var äntligen här. Ida briljerade som värdinna och hade styrt upp med middag, vin, lekar och tävlingar. Nio bloggande mammor, några redan bekanta ansikten och flera nya, var vi som blev bortskämda med denna kväll. Allt som oftast när mammor träffas kretsar samtalsämnena om graviditet, barn och förlossning. Mina absolut favoritämnen! Efter en fantastisk kväll med mycket skratt hämtade Daniel mig. Tre fyllda goodiebags fick vi med oss hem. Innehållet visar jag i ett eget inlägg. Dessutom vann jag första pris i en riktigt rolig tävling, även det kommer i ett eget inlägg. Tack bästa Ida för en toppenkväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
Tusen tack tjejer för en underbar kväll! Sara, Ida, Caroline, Sofie, Anna, Erla, Emily, Isabella
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?