NEW HAIR DON'T CARE
Vardagsliv




Idag valde vi att lägga i en bottenfärg, bleka upp längderna och använda en kall/grå nyansering. Vanligtvis brukar vi slinga hela håret och därefter lägga i en nyansering men för att jag ska slippa gå till frisören lika ofta på grund av en utväxt som heter duga förstärkte vi istället den. Nu kommer min egna utväxt inte bli lika tydlig. Faktum är att jag trivs i ombréstilen = inte lika många frisörbesök. Mitt hår älskar Lisettes recept och Linneas händer. Ni är bäst!


 Sofie

Jättevacker resultat! 😘 funderar själv på att göra en ombre färgning i kall ton, vart kan man hitta denna talangfulla frisör någonstans? 😍 kram Sofie

Svar: Tack snälla fina :) Jag har turen att min sambos kusin (Theodors gudmor) är frisör. Hon jobbar på Nikita i Liljeholmen :) SÅ himla duktig. Men den här gången var det Linnea (hennes lärling) som färgade mitt hår med hjälp av Lisette, jag kan varmt rekommendera båda tjejerna! Kram
Sandra



URL: http://Mammaslovely.blogg.se


 Rebecka

Gud vad fint!

Svar: Tack snälla :)
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?