14 timmar.
Theodor 7mån-10mån, Vardagsliv

Igår packade vi ned det nödvändigaste i vagnen och åkte till ett av Theodors favoritställen, leklandet Andys i Barkarby, tillsammans med vännerna Viggo och Dante. Theodor och Viggo fascinerades av det mesta och kröp runt på golvet bland mjuka djur och färgglada bollar medan Dante inte klarade av alla intryck och den höga ljudnivån lika bra. Jag rekomenderar fortfarande alla att åka dit med sina små, en perfekt mötesplats för mammor och pappor, dock inte på klämdagar, lov eller helger. Dom stora barnen väsnas alldeles för mycket och även jag blev trött av allt skrik. På vardagar är det endast föräldrar med små barn på Andys då dom större går i skolan eller på förskolan. 
Efter besöket följde vi med Izabella och Viggo hem på en fika och vi smed väldigt potentiella framtidsplaner. Håll utkik!
 
 
 
 

Theodor har blivit hes av allt skrikande. De två senaste dagarna har han inte alls velat vara ifrån mig och Daniel och när han vaknar om nätterna skriker han samtidigt som tårarna rinner. Innan har han vaknat och gnällt till och velat ha nappen men nu har vi fått gå upp och vagga honom lugn. Däremot blev jag chockad över nattens många sovtimmar! Theodor sov från 17.20 (det gick inte att hålla honom vaken längre) till 07.30 med endast ett uppvak vid 22 för mat och vid 03 för nappen. Andys gjorde susen! Det var inte igår jag fick sova till 07.30 och knappt behöva gå upp på natten. 14 timmar är det nya rekordet. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?